ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Παράπονα

Τα παράπονα πρέπει να αναφέρονται εντός εύλογου χρονικού διαστήματος και το αργότερο 30 ημέρες μετά την ανακάλυψη της βλάβης 


Η περίοδος εγγύησης ξεκινά από την ημερομηνία παράδοσης, εκτός εάν μπορεί να επιβεβαιωθεί μεταγενέστερη ημερομηνία από το τιμολόγιο του συνεργείου.


Για να διασφαλίσουμε την αποτελεσματική επεξεργασία των παραπόνων σας, θα θέλαμε να έχουμε τις ακόλουθες πληροφορίες από εσάς (βλ.

την φόρμα RMA μας):


1.  Αριθμό ανταλλακτικού και ποσότητες 

2. Αναλυτική περιγραφή του σφάλματος 

3. Πληροφορίες σχετικά με το όχημα στο οποίο εγκαταστάθηκε/δοκιμάστηκε το εξάρτημα 

4. Ημερομηνία εγκατάστασης / αφαίρεσης

5. Αριθμός χιλιομέτρων που διανύθηκαν τη στιγμή της εγκατάστασης / αφαίρεσης

6. Ανάγνωση του αποτελέσματος δοκιμής και του κωδικού σφάλματος από το On-Board Diagnostics (OBD) εάν είναι δυνατόν

7. Φωτογραφική τεκμηρίωση σφαλμάτων 




Μόλις λάβουμε τις πληροφορίες από εσάς, θα καταχωρήσουμε το αίτημα σας. Κανονικά μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας και θα σας επιβεβαιώσουμε οτι το αίτημα σας έχει καταχωρηθεί και διεκπεραιώνεται. 

Εάν κρίνουμε απαραίτητο να επιστραφούν εξαρτήματα σε σχέση με την επεξεργασία της εγγύησης, θα λάβετε αναλυτικά

οδηγίες σχετικά με τα είδη που θα θέλαμε να δούμε.


Η διαδικασία για τις επιστροφές εγγύησης στην Autobay είναι η εξής:


1. Τα είδη πρέπει να συσκευάζονται με ασφάλεια σε κατάλληλη συσκευασία

2. Το δέμα πρέπει να αποστέλλεται το αργότερο 10 εργάσιμες ημέρες μετά την παραλαβή του αιτήματος επιστροφής των αντικειμένων.

3. Το δέμα πρέπει να αποσταλεί στην ακόλουθη διεύθυνση:


Πρώτο Χλμ.Κομοτηνής-Κοσμίου,Κομοτηνή,69100,(Autobay)

Τηλ:2531023222


Στην Autobay εργαζόμαστε συνεχώς για την ανάπτυξη και τη βελτίωση των προϊόντων μας. Για να το κάνουμε αυτό χρειαζόμαστε τη βοήθειά σας.


Θα θέλαμε να λάβουμε λεπτομερείς περιγραφές σφαλμάτων από εσάς. Με βάση την δική σας

ανατροφοδότηση, είμαστε σε θέση να εντοπίσουμε συγκεκριμένα προβλήματα γρηγορότερα και πιο αποτελεσματικά.Αυτό παίζει επίσης ρόλο στη συνεχή προσπάθειά μας να βελτιώσουμε την ποιότητα των προϊόντων μας.


Περιγραφές σφαλμάτων όπως "καμία λειτουργία", "διαρροή" και "κακή ποιότητα" είναι πολύ γενικές. Θα θέλαμε να μάθουμε πώς 

εντοπίστηκε το σφάλμα, πού διαρρέει ένα προϊόν και γιατί η ποιότητα του προϊόντος θεωρείται ελαττωματική. Οταν λαμβάνουμε λεπτομερείς περιγραφές σφαλμάτων, είναι ευκολότερο για εμάς να εντοπίσουμε το ίδιο σφάλμα διασφαλίζοντας έτσι μια ταχύτερη και καλύτερη επεξεργασία των αξιώσεων εγγύησης προς όφελος όλων των εμπλεκόμενων μερών.

Παρακαλώ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και στείλτε την,συννημένη με τις απαραίτητες φωτογραφίες στο

info@autobay.gr


Εντός 2 ημερών θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για λεπτομέρειες